Pillerpall.ee

Ostukäru

Praegu asute:

Transport

Pillerpall e-poes müüdava kauba kättetoimetamiseks on mitu võimalust:

  1. Eesti Post €

    Saadame TÄHITUD POSTIPAKI Teie poolt antud aadressiga Teie "kodupostkontorisse". Palun märkige soovitud postkontori nimi aadressi ridadele! Kõigi pakkide kohta on meil olemas jälgimisnumbrid ja saadame need kõigile, kes seda soovivad. Oma postipaki teekonda saate jälgida aadressilt http://teavitus.post.ee sisestades lahtrisse "Sisestage saadetise vöötkood" oma saadetise jälgimisnumbri. Siiski kogemus ütleb, et telefoni teel - Eesti Posti Kliendiinfo numbrilt 1661, E-L kl 9-18 - saab värskema info kui veebist. Paberil pakiteadet  ei tooda, selle asemel tuleb teie mobiiltelefonile SMS kohe, kui pakk on Teie postkontoris. NB! Kindlasti jätke meile mobiiltelefoni number ja oma postkontori nimi.

    Maksumus - € 2,20 / tellimus (postipakk) olenemata postipaki suurusest.

  2. ELS kuller

    Saadame KULLERPAKI Teie poolt antud aadressile.Kasutame Eesti Posti teenust nimega ELS Pluss. Peale paki üleandmist Eesti Postile saadame Teie e-mailile postipaki jälgimisnumbri. Oma postipaki teekonda saate jälgida aadressilt http://teavitus.post.ee sisestades lahtrisse "Sisestage saadetise vöötkood" oma saadetise jälgimisnumbri. Siiski kogemus ütleb, et telefoni teel - Eesti Posti Kliendiinfo numbrilt 1661, E-L kl 9-18 - saab värskema info kui veebist. Kuller helistab Teile 2 päeva jooksul alates paki üle andmisest meie poolt Eesti Postile ja lepib kokku Teile sobiva aja (8.00-20.00) paki kättetoomiseks.

    Maksumus – € 4,50 / tellimus.

  3. Smartpost
    Saatmine SMARTPOST-iga on võimalik, kui asi koos pakendiga mahub Smartposti kappi. Paljude toodete (mis SP kappi mahuvad) tarnevalikute hulgas Smartpost hetkeseisuga veel ei ole (sel juhul tuleks eraldi kokku leppida telefoni/maili teel.) aga tegeleme sellega ja iga päevaga jääb selliseid tooteid vähemaks.  Smartposti saadetisi viime automaati vähemalt 2 x nädalas - esmaspäeviti ja neljapäeval-reedel.
    Maksumus - oleme teinud paindliku süsteemi, mis arvestab veohinna vastavalt kaupade pakendimõõtudele ja Smartposti kapisuurustele:

    S-kapp (kuni 12 cm x 60 cm x 60 cm) - € 2.30
    M-kapp ((kuni 20 cm x 60 cm x 60 cm) - € 2.90
    L-kapp (kuni 38 cm x 60 cm x 60 cm) - € 3.80
    XL-kapp ((kuni 60 cm x 60 cm x 60 cm) - € 4.90

  4. Tulete ise pakile järele Sakku. Helistage ette meie infonumbrile (522 6654) ja lepime kokku aja, mis sobib Teile ja meile.

Kõik (Eesti Posti) tellimused, mis on meieni jõudnud E-R kuni kella 14-ni, pakime ja anname Eesti Postile üle veel samal päeval (ERANDIKS TOOTED, MILLE JUURDE ON MÄRGITUD PIKEM TARNEAEG!) Eesti Posti ametlik tarnelubadus on toimetada postipakid saaja postkontorisse hiljemalt postipaki Eesti Postile üleandmise päevale ülejärgneval tööpäeval (tegelikult liiguvad pakid üldiselt isegi päeva võrra kiiremini.)

Alates juunist 2011. oleme pakkide kiirema liikumise nimel võtnud kasutusele sellise pakiteenuse, kus pakid liiguvad vähemalt päeva võrra kiiremini ja trükitud PAKITEADET postkasti EI TOODA !! Pakiteate asemel saadab Eesti Post kliendi mobiiltelefonile SMS-i, millega teatatakse, et pakk on jõudnud soovitud postkontorisse.